Usein kysyttyä

Olemme koonneet käyttäjien avuksi usein kysyttyjen kysymysten luettelon, joka on jaettu aihepiireihin. Jos et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen verkkokauppa@iittala.com tai soittamalla numeroon 0204 39 5000 (ma–pe klo 8–16).

Tilaaminen ja maksaminen

  • Miten löydän tuotteen?

    •  Voit selata kaikkia tuotteitamme yläreunan navigaation avulla.
    •  Voit etsiä tiettyä tuotetta kirjoittamalla sivun oikeassa yläkulmassa olevaan hakukenttään hakusanaksi esimerkiksi sarjan tai suunnittelijan nimen (Teema, Franck) tai tuotteen (lautanen). Tämän jälkeen voit tarkentaa hakutuloksia esimerkiksi tuotesarjan, tuoteryhmän, muotoilijoiden ja värin mukaan.

  • Miten teen tilauksen?

    Voit tehdä tilauksen noudattamalla seuraavia ohjeita.

    1. Lisää tuote ostoskoriin klikkaamalla ostoskärrykuvaketta.
    2. Klikkaamalla sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskärrykuvaketta pääset milloin tahansa katsomaan valitsemiasi tuotteita ja muuttamaan niiden määrää.
    3. Mikäli sinulla on alennuskoodi, lisää se alekoodi-kenttään ostoskärryssä.
    4. Siirry kassalle. 
    5. Voit ostaa tuotteita kirjautuneena Myiittala-jäsenenä tai voit rekisteröityä ja ostaa tuotteita uutena Myiittala-jäsenenä. Voit ostaa tuotteita myös rekisteröitymättä.
    6. Anna toimitus- ja laskutustiedot. Jos olet Myiittala-jäsen, henkilötietosi ovat kentissä valmiiksi. Tarvittaessa voit muuttaa tietoja.
    7. Valitse toimitustapa.
    8. Valitse maksutapa.
    9. Ennen tilauksen tekemistä sinun on hyväksyttävä myyntiehdot ja tietosuojakäytäntö (joita yhdessä kutsutaan nimellä sopimusehdot). 
    10. Siirry maksamaan.
    11. Maksun onnistuttua, näet yhteenvedon tilauksestasi. Lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen.
     
    Voit tilata ja ostaa tuotteita Iittala-verkkokaupasta vain, jos täytät seuraavat ehdot:
    •  Olet vähintään 18-vuotias.
    •  Olet ostosten maksamiseen käytettävän voimassa olevan maksukortin omistaja tai luvallinen haltija.
    •  Sitoudut antamaan oikean nimesi sekä oikean, täydellisen postiosoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, maksutiedot ja muut vaaditut tiedot.
  • Onko mahdollista tehdä tilaus muuhun kuin omaan osoitteeseeni?

    Kyllä. Tehdessäsi tilausta voit halutessasi valita toimitusosoitteeksi jonkin muun kuin maksajan osoitteen, kunhan toimitusosoite on Suomessa.

  • Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita arvonlisäverottomasti?

    Huomaathan, ettei Iittala-verkkokaupasta voi ostaa tuotteita arvonlisäverottomina, sillä verkkokaupan tuotteita myydään vain kuluttajille.

  • Voinko tilata puhelimitse?

    Emme valitettavasti voi ottaa vastaan tilauksia puhelimitse, mutta autamme mielellämme tilauksen tekemisessä. Soita asiakaspalvelun numeroon 0204 39 5000. Asiakaspalvelun henkilökunta palvelee arkisin maanantaista perjantaihin klo 8–16.

  • Voinko peruuttaa tilaukseni?

    Verkkotilausjärjestelmämme on erittäin sujuva, ja heti kun maksusi on vahvistettu, alamme valmistella tuotteidesi lähetystä. Jos kuitenkin haluat peruuttaa tilauksesi, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@iittala.com tai puhelimitse 0204 39 5000 maanantaista perjantaihin klo 8-16. Asiakaspalvelumme voi tarkistaa, onko tilauksen peruutus mahdollista. Ilmoita tilausnumerosi, joka löytyy sähköpostitse saamassasi tilausvahvistuksessa ja toimitusvahvistuksessa. Jos tilausta ei voi enää peruuttaa, sinulla on oikeus kuitenkin palauttaa tilaus 14 vuorokauden vaihto- ja palautusjakson aikana. Lisätietoja palautusehdoista on jäljempänä kohdassa Miten palauttaminen onnistuu.

  • Voinko muuttaa toimitus- ja laskutusosoitetta tilauksen tehtyäni?

    Jos olet vahingossa antanut virheellisen toimitus- tai laskutusosoitteen ja huomaat asian tilauksen tekemisen jälkeen, olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@iittala.com tai puhelimitse 0204 39 5000 maanantaista perjantaihin klo 8-16.

  • Voinko lisätä tai poistaa tuotteita tilaukselta jälkikäteen?

    Emme valitettavasti voi muokata tilauksia jälkikäteen.

  • Mitä jos hinta muuttuu sen jälkeen, kun olen tehnyt tilaukseni?

    Päivitämme jatkuvasti tuotevalikoimaa ja hintoja. Kaikki hinnat, alennukset ja erikoistarjoukset mukaan lukien, ovat voimassa sellaisina, kuin ne näkyvät sivustossa tilausta tehdessäsi. Maksettava hinta vahvistetaan ennen tilauksen viimeistelyä. Vaikka tuotteen hinta muuttuisi, sinulta veloitetaan summa, joka oli voimassa tilausta tehdessäsi.

     
  • Missä voin käyttää Iittala-lahjakortin?

    Voit käyttää saamasi lahjakortin kaikissa Suomen Iittala-myymälöissä sekä Iittala outleteissa. Katso lähin myymäläsi tästä.

     
  • Mikä on Maksuturva-palvelu?

    Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Suorittaessasi maksun, se siirtyy Suomen Maksuturva Oy:lle, joka tilittää maksusi Fiskars Finland Oy Ab:lle. Verkkokauppa toimittaa tuotteet ja käsittelee mahdolliset toimitukseen liittyvät reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Suomen Maksuturva Oy, joka vastaa myös maksupalvelun käyttöön liittyvistä kysymyksistä.

     
    Suomen Maksuturva Oy on suomalainen maksupalveluntarjoaja, jonka toiminta on Finanssivalvonnan sääntelyn alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.
  • Miten voin maksaa tilaukseni?

    Kaikkien suomalaisten pankkien verkkopankkitunnuksilla

    Maksukortilla (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
    Myiittala-etusetelillä 
    Laskulla tai erämaksulla 
    •  Lasku- ja erämaksupalvelun luotonantajana toimii Lindorff Invest Oy.
    •  Voit valita maksutavaksi laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa tai erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 70 euroa ja on enintään 2 000 euroa.
    •  Molempien maksutapojen yhteydessä sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa. 
    •  Erämaksulla ostaminen edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Erämaksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön.
    •  Luottotietosi tarkistetaan luottotietoyhtiöltä ja sen perusteella tehdään reaaliaikainen luottopäätös. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin. Henkilötietojasi käytetään ainoastaan luoton myöntämiseen.
    •  Hyväksytyn luottopäätöksen ja ostotapahtuman jälkeen saat laskun toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Näin siksi, että saat aina ajantasaisen laskun, jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. Lisätietoja mahdollisesta kielteisestä luottopäätöksestä voit tarvittaessa tiedustella Lindorffin asiakaspalvelusta. Valitessasi laskuvaihtoehdon, saat ostoksellesi aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Jos päätät maksaa ostoksesi erissä, sinun tulee hyväksyä ostostasi koskeva erämaksusopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa verkko-ostosta tehdessäsi ja valita annetuista vaihtoehdoista itsellesi parhaiten sopiva maksuaikataulu. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä.
    •  Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot.
    •  Voit tutustua lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin täällä sekä vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto-lomakkeeseen täällä. Voit myös tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.
    •  Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus, tai postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku.
    •  Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen verkkopalvelussa: bill.lindorff.fi, puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu) sekä sähköposti: eramaksu@lindorff.fi
  • Valitsin maksutavaksi laskun tai erämaksun, milloin lasku saapuu?

    Lasku lähetetään aikaisintaan kahden viikon kuluttua tilauksen vastaanottamisesta 14 vuorokauden palautusajan umpeuduttua. 

     
  • Valitsin maksutavaksi maksukortin tai verkkopankin, milloin maksu veloitetaan?

    Maksu veloitetaan onnistuneen tilauksen yhteydessä heti. Onnistuneesta tilauksesta saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

     
  • Miksi maksutapahtuma ei onnistunut?

    Jos maksu ei onnistu, tarkista seuraavat asiat:

    • Annoitko luottokortti- ja laskutustiedot oikein?
    • Onko sinulla oikeat pankkitunnukset?
    • Onko antamasi toimitus- ja laskutusosoite täydellinen ja oikein? Huomaa, ettemme voi toimittaa tuotteita esimerkiksi postilokero-osoitteisiin. Lisätietoja toimitusehdoista on jäljempänä kohdassa Mihin maihin tuotteita voi tilata.
    • Annoitko oikean korttityypin, kortin numeron, myöntämisnumeron, vanhenemispäivän, voimassaoloajan ja turvaluvun (kortin kääntöpuolella olevan kolminumeroisen luvun)?
    • Onko tililläsi tai luottokorttitililläsi riittävästi katetta?
    • Onko luottokortissasi verkkomaksuominaisuus?
    • Palasitko verkkokauppaan maksun suorittamisen jälkeen?
    Epäselvissä tilanteissa saat lisätietoja kortin myöntäneeltä pankilta.
  • Mistä tiedän, että tietoni ovat turvassa?

    Suhtaudumme tietosuojaan ja turvallisuuteen hyvin vakavasti.

    • Käsittelemme tekemääsi tilausta suojatussa palvelimessa, joka salaa tietosi ennen niiden lähettämistä.
    • Noudatamme tietosuojalakeja ja pyrimme eri menetelmin varmistamaan, että kaikki tiedot, jotka annat meille (maksukorttitiedot mukaan lukien), säilyvät yksityisinä ja suojattuina.
    • Käsittelemme maksu- ja rekisteröitymistietoja luottamuksellisesti.
    • Noudatamme tietojen tallentamisessa ja käyttämisessä tiukkoja suojauskäytäntöjä tietojen luvattoman käytön estämiseksi.
     
    Lisätietoja siitä, kuinka keräämme ja käsittelemme asiakastietoja, on nähtävissä tietosuojakäytännöstämme.
     
  • Mistä löydän yritysvastuutiedot?

    Voit tutustua Fiskars Finlandin yritysvastuuseen täällä.

Lähettäminen ja toimitus

  • Kuinka kauan tuotteiden toimitus kestää?

    Toimitusaika on noin viikko tilauksen tekemisestä. Toimitukset harvaan asutuille alueille voivat kestää 1–2 päivää kauemmin.

  • Mitkä ovat valittavissa olevat toimitustavat ja niiden hinnat?

    Tilauksesi toimitetaan joko postitoimipaikkaan, valitsemaasi Iittalan myymälään tai kotiinkuljetuksena valitsemaasi toimitusosoitteeseen. Toimitus postitoimipaikkaan maksaa 5,90€, myymälätoimitus 2,90 € ja kotiinkuljetus 10,00 €. Toimituskulut ovat samat pakettien painosta tai määrästä riippumatta.

  • Mitä teen, kun kaikki tilaamani tuotteet eivät saapuneet lähetyksessä?

    Huomioithan, että tilaamasi tuotteet saattavat saapua useammassa eri lähetyksessä. Tuotteen ollessa loppu varastoltamme, tuote jää jälkitoimitukseen ja toimitetaan heti, kun sitä on taas saatavilla. 

    Jos kaikki tuotteet eivät ole saapuneet kahden viikon kuluessa tilauksen tekemisestä, otahan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@iittala.com tai puhelimitse 0204 39 5000 maanantaista perjantaihin klo 8-16.
     
  • Mihin maihin tuotteita voi tilata?

    Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Emme voi toimittaa tuotteita postilokero-osoitteisiin, hotelleihin tai hostelleihin. 

     
  • Miten voin seurata tilaukseni edistymistä?

    Sähköpostitse lähetetyssä toimitusvahvistusviestissä on linkki lähetyksen seurantaan.

  • Miten saan tiedon paketin saapumisesta?

    Nouto postista, Posti Economy Parcel:
    Tilaukset toimitetaan normaalisti lähimpään postin toimipisteeseen, josta voit noutaa ne saapumisilmoituksen saatuasi. Posti toimittaa saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostina. Mikäli matkapuhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta ei ole tiedossa toimitetaan saapumisilmoitus kirjeenä.

    Nouto Iittalan myymälästä:
    Saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi Iittalan myymälästä.

    Kotiinkuljetus, Posti Express Flex:

    Posti soittaa ja sopii toimituksen ajankohdasta kanssasi. Toimitus tapahtuu ilmoittamaasi osoitteeseen klo 9.00 - 21.00 välisenä aikana. Kotiinkuljetuspalvelu koskee vain Manner-Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys.

  • Mitä jos en ole paikalla toimituksen saapuessa?

    Posti soittaa ja sopii kanssasi etukäteen kotiinkuljetuksen toimitusajasta. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen ja toimitus kotiovelle ei onnistunut, Posti ottaa yhteyttä ja sopii uudesta toimitusajasta.

  • Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?

    Mikäli postiin tai myymälään toimitettu paketti jää kokonaan noutamatta, paketti palautuu meille kahden täyden viikon jälkeen. Koska emme voi lähettää uudelleen palautuneita paketteja, noutamatta jäänyt tilaus käsitellään palautuksena, vaikka siitä ei olisi tehty palautusilmoitusta 14 vuorokauden vaihto- ja palautusjakson aikana. Saat tällöin täyden hyvityksen maksusta. 

     

Palautukset ja hyvitykset

  • Miten toimin, jos saamani tuote on viallinen tai väärä?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@iittala.com tai puhelimitse 0204 39 5000 maanantaista perjantaihin klo 8-16. Ilmoita tilausnumerosi, joka löytyy sähköpostitse saamassasi tilausvahvistuksessa ja toimitusvahvistuksessa. 

     
  • Miten palauttaminen onnistuu?

    Iittala-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden täysi vaihto- ja palautusoikeus. Kun haluat palauttaa tilauksesi, ilmoita siitä asiakaspalveluumme 14 vuorokauden sisällä tilauksen saapumisesta sähköpostitse verkkokauppa@iittala.com tai soittamalla asiakaspalvelunumeroon 0204 39 5000. Ilmoita tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa.

    Saat asiakaspalvelustamme palautustunnuksen ja palautusohjeet. Voit palauttaa tuotteet veloituksetta käyttämällä saamaasi palautustunnusta saamasi ohjeistuksen mukaisesti. Tuotteet tulee postittaa viipymättä tai viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille palautuksesta.

    Toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti.

    • Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja lisää siihen asiakaspalvelusta saamasi palautustunnus.
    • Palauta tuotteet alkuperäisissä tuotepakkauksissaan postitse tai Iittala-myymälään. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Iittalalla on oikeus kieltäytyä tuotteen hyvityksestä tai täydestä korvauksesta, mikäli tuotteita ei ole pakattu asianmukaisesti. 
    • Paketti lähetetään takaisin veloituksettomana asiakaspalautuksena.
    • Säilytä saatu palautuslähetyksen kuitti kunnes palautus on käsitelty.
     
  • Kuinka kauan rahapalautuksen saapuminen kestää?

    Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen, aloitamme hyvityskäsittelyn. Saat sähköpostiviestin, kun olemme palauttaneet maksun. Saat hyvityksen 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautusilmoituksesi.

     

Myiittala

  • Mitä hyötyä on rekisteröitymisestä?

    Rekisteröityneenä Myiittala-jäsenenä

    saat uusimmat uutiset ja jäsenedut
    näet kaikki henkilökohtaiset tietosi Oman tilin kautta
    saat kaksi kertaa vuodessa edun, jonka arvo perustuu edellisen puolen vuoden aikana tekemiisi ostoihin
    näet kaikki käsittelyssä olevat ja aiemmat Iittala-verkkokaupassa tekemäsi tilaukset
    voit seurata tilaustesi edistymistä ja lähetystietoja
    voit seurata toimituksia ja selvittää, milloin tuotteesi saapuu
    teet ostoksesi nopeammin, koska meillä on jo tietosi.
     
    Uuden tilin määrittäminen on helppoa, täytät vain rekisteröitymislomakkeen. Voit käyttää jäsenetujasi myös Iittala-myymälöissä. 
     
    Oma tili tallentaa suojatusti tietosi, esimerkiksi toimitusosoitteen, joten tietoja ei tarvitse syöttää uudelleen. Tämä myös auttaa meitä vastaamaan nopeammin mahdollisiin kysymyksiisi. 
     
    Jos haluat muokata Oman tilin tietoja, kirjaudu sisään ja tee muutokset verkossa. Voit esimerkiksi muuttaa osoitettasi ja valita, haluatko saada sähköisiä kirjeitämme. Pidä salasanasi turvassa, jotta kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tekemiäsi tilauksia tai tehdä tilauksia Oman tilisi kautta.
  • Miten toimin, jos minulla ei ole kirjautumisen tarvittavia tunnuksia tai salasanaa vaikka olen Myiittala-jäsen?

    Mikäli et ole kirjautunut aiemmin verkkokauppaamme, tulee sinun luoda itsellesi verkkokaupan asiakastili.  

    Täytä rekisteröitymislomake käyttäen sähköpostiosoitetta, jonka liitit jäsentietoihisi myymälässä rekisteröityessäsi.
    Klikkaan painiketta "Liity Myiittalaan"
    Verkkokauppa tunnistaa sinun jäsenyytesi ja lähettää sinulle salasanan vaihtoa varten sähköpostin.

    Seuraamalla linkkiä ja vaihtamalla salasanan, pääset kirjautumaan asiakastilillesi. Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoiteesi. 
     
    Jos olet unohtanut salasanasi, siirry Iittala-verkkokaupan kirjautumissivulle käyttämällä sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa kirjautumislinkkiä. Anna sähköpostiosoitteesi ja napsauta Salasana unohtunut? -linkkiä. Saat uuden salasanan sähköpostitse. Jos sähköpostiviestiämme ei kuulu, tarkista roskapostikansiosi, sillä roskapostin suodatus voi joskus tulkita salasanaviestit roskapostiksi.
  • Miten voin tarkistaa tilaushistoriani?

    Jos olet Myiittala-jäsen, voit nähdä aiemmat verkkokauppatilauksesi tarkastelemalla ostoksiasi Oma tili -sivulla. Kirjaudu sisään Myiittala-tunnuksillasi napsauttamalla sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa kirjautumislinkkiä ja siirry Oma tili -sivulle. Kirjauduttuasi voit napsauttaa Oma tili -linkkiä sivun oikeassa yläkulmassa. Napsauttamalla ostoslinkkiä Oma tili -sivulla näet tekemäsi tilaukset. Näytössä näkyy ostoshistoria, jonka yksittäisiä tilausnumeroita napsauttamalla saat lisätietoja tilauksistasi.

  • Miten kartutan Myiittala-jäsenetujani Iittalan omissa myymälöissä ja verkkokaupassa tekemistäsi ostoksistani?

    Myiittalan jäsenenä kartutat jokaisella ostolla puolivuosittaista ostokertymääsi, johon perustuen myönnämme Myiittala-etusetelin helmi- ja elokuussa. Kalenterivuoden ensimmäinen etukausi on tammikuusta kesäkuuhun ja toinen heinäkuusta joulukuuhun. 

    Näiden kuuden kuukauden aikana tekemäsi ostokset kartuttavat etusetelin arvoa seuraavasti:
     
    6 kk ostokset vähintään 150 € –  etusetelin arvo 10 euroa
    6 kk ostokset vähintään 250 € – etusetelin arvo 20 euroa
    6 kk ostokset vähintään 500 € – etusetelin arvo 50 euroa
    6 kk ostokset 1000 € tai enemmän – etusetelin arvo 100 euroa
     
    Etuseteli on voimassa seuraavasti: helmikuussa myönnettävä seteli on voimassa kesäkuun loppuun asti ja vastaavasti elokuussa myönnetty seteli joulukuun loppuun asti.
     
  • Miten hyödynnän Myiittala-etusetelini?

     • Myiittala-etusetelillä voit maksaa ostoksia verkkokaupan lisäksi Iittala-myymälöissämme sekä Iittala outleteissamme Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa ja Belgiassa.
    Voimassa olevan etusetelin arvo on liitetty jäsentietoihisi: käyttäessäsi setelin myymälässämme, kerrothan maksun yhteydessä Myiittalan jäsenyydestäsi ja varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.
    Etusetelin käy myös maksutapana verkkokaupoissamme: store.iittala.fi (toimitukset Suomeen) sekä www.iittala.com (toimitukset valikoituihin Euroopan maihin).
    Verkkokaupassa näet etusetelisi arvon kirjauduttuasi ja maksun yhteydessä voit valita, haluatko käyttää etusetelin tämän ostoksen yhteydessä.
    Etuseteli ei kerrytä kokonaisostoja, joiden perustella seuraavan etusetelisi arvo määräytyy eikä etuseteliä voi vaihtaa rahaksi.
    Jos etuseteliä ei käytetä voimassaoloaikana, kertyneitä kokonaisostoja tai etusetelin arvoa ei siirretä seuraavalle etukaudelle.
    Etusetelisi on henkilökohtainen ja sillä voi maksaa ainoastaan tuotteita. Se on voimassa joko kesäkuun loppuun tai joulukuun loppuun myöntämispäivästä riippuen.

  • Miten käytän MyIittala-etusetelin verkkokaupassa?

    Voimassaolevan etusetelisi arvo näkyy Oma tili-osiossa sekä ostoskorissa kirjauduttuasi jäsentunnuksillasi verkkokauppaan.  Kun haluat käyttää etusetelisi verkkokauppatilauksellasi, kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin, siirry kassalle ja säilytä etusetelin maksutapana tilauksellasi. 

    Huomioithan:
     
    Etuseteli on henkilökohtainen, ja sen arvo on liitetty jäsentietoihisi.
    Kun haluat käyttää etusetelin kirjaudu jäsentunnuksillasi ennen ostosten tekemistä verkkokauppaan.
    Etusetelistä ei saa rahaa takaisin, vaan mahdollisesti jäljelle jäävä etusetelin arvo on käytössä seuraavilla ostokerroilla aina setelin voimassaolon aikana.
    Etuseteli ei kerrytä kokonaisostoja, joiden perustella seuraavan etusetelisi arvo määräytyy eikä etuseteliä ei voi vaihtaa rahaksi.
    Jos etuseteliä ei käytetä voimassaoloaikana, kertyneitä kokonaisostoja tai etusetelin arvoa ei siirretä seuraavalle etukaudelle. Etusetelillä voit maksaa ainoastaan tuotteita. Etusetelillä ei voi ostaa lahjakorttia eikä maksaa lähetyskuluja tai muita verkkokaupan palveluita.