Ota yhteyttä

Otamme mielellämme vastaan palautetta. Liitäthän mukaan yhteystietosi, mikäli toivot että olemme sinuun yhteydessä. Ennen kuin lähetät viestisi, tarkistathan, ettei vastausta jo löydy esim. usein kysytyistä kysymyksistä.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

  • Iittala-verkkokaupan asiakaspalvelu

    Verkkokaupan asiakaspalvelu vastaa Iittala-verkkokaupan tilauksista, tuotteiden saatavuustiedoista, palautuksista ja toimituksista sekä auttaa erilaisissa verkkokauppaan liittyvissä ongelmatilanteissa. Tilauksiin liittyvissä tiedusteluissa mainitse tilausnumerosi (löytyy sähköpostin tilausvahvistuksesta).

    Iittala-verkkokaupan asiakaspalvelu
    puh. 020 439 5000 (ma-pe klo 8-16)
    email: verkkokauppa@iittala.com

    Puheluiden hinnat:
    Matkapuhelimesta 0,0828 €/ puhelu + 0,17 €/min.
    Lankapuhelimesta 0,0828€/puhelu+ 0,07 €/min.
    Jonotus on maksullinen.

  • Fiskars Finland Kuluttajapalvelu

    Käänny kuluttajapalvelumme puoleen, mikäli sinulla on yleisiä kysymyksiä koskien Fiskars Finlandin tuotemerkkien tuotteita tai tarvetta reklamoida jostakin tuotteestamme.

    Fiskars Finland Kuluttajapalvelu
    Puh. 02033 4101 arkisin klo 10-15
    Email: kuluttajapalvelu.suomi@fiskars.com

    Puhelun hinta 0,084 euroa/minuutti.

    Pyrimme vastaamaan tiedusteluihin viimeistään toisena työpäivänä. Vastaamisen helpottamiseksi, liitäthän viestiin mukaan kaikki yhteystietosi.

    Vastaamme tuotteidemme valmistus- ja raaka-ainevirheistä, mutta emme korvaa huolimattoman käytön ja hoidon tai luonnollisen kulumisen aiheuttamia vaurioita. Kun lähetät meille reklamaatiotuotteen, muista aina liittää mukaan yhteystietosi, selvitys tapahtuneesta sekä arvio tuotteen hankinta-ajasta. Mikäli tuotteessa todetaan valmistusvirhe, toimitamme tuotteen tilalle uuden vastaavan tuotteen. Jos kyseessä on käyttövirhe tai luonnollinen kuluminen, emme palauta tuotetta, ellei sitä erikseen ole pyydetty. Viallisen tuotteen voi toimittaa mihin tahansa omista myymälöistämme (Iittala-myymälä tai Iittala outlet) tai huolellisesti pakattuna postitse:

    Fiskars Finland
    Kuluttajapalvelu
    Taipaleentie 6
    13430 Hämeenlinna

    Kirjoittamalla lähetykseen: "sopimustunnus 603056", maksamme postimaksun puolestasi.

    Mikäli lähetät tuotepalautuksen postitse, pyydä postista kuitti lähetyksestä ja säilytä kuitti, kunnes olet saanut meiltä vastauksen.

  • Myiittala asiakaspalvelu

    Myiittalan asiakaspalvelu auttaa kaikissa Myiittala-jäsenyyteen liittyvissä asioissa sähköpostitse: myiittala.fi@iittala.com 

  • Yritysmyynti

    Voit ottaa yhteyttä Fiskarsin yritysmyyntiin sähköpostitse: yritysmyynti@fiskars.com